Monday, June 27, 2005

Eilat, Thursday Night


Bella and mom Elizabeth watching the Oprah/Cruise interview. Note Scientological expression on their faces... I was forced to sit right through this repulsive freakshow, and was relieved no end when Gabi, Bella's husband arrived from work to even the balance of estrogen v. testosterone in the house. Note the view just visible in this picture - this is what they see from their balcony every night. Not bad, huh?!


טוב, אז אני באילת, כבר אחרי צלילת הרענון עם אייל (המדריך הדובי של אקווה-ספורט, סימפטי ונחמד, חיבבתי אותו מיד והיה לנו קליק טוב). אני ביחידת הדיור של אח של בלה, ובלה מזמינה אותי לערב של פיצה, בירה ומשהו בטלביזיה שקשור עם טום קרוז, בחברתה וחברת אמא שלה, אליזבת. נשמע לא רע, אז אני יורד במעלית, יוצא מהבנין, הולך לבנין השכן, עולה במעלית - הגעתי. החברה - מעולה, כמובן. הפיצה - בסדר, חוץ מהאנשובים - בלה לא אוהבת, אז יש יותר לאליזבת ולי, וזה שהביא את הפיצה, קולגה לשעבר של בלה, עם חיבה לפירסינג מהסוג שאינו גלוי לעין מיידית - אבל הוא שש להפגין את החומרה לכל דיכפין (אמנם לא כשהוא מביא לך פיצה הביתה, כמיטב ידיעתנו). גם הבירה בסדר, אז מה הבעיה שלי? בטלביזיה מראים לא איזה סרט של טום קרוז, שהייתי מסוגל לסבול איך שהוא, אלא "ראיון" עם אופרה ווינפרי, שהיה פחות או יותר הדבר המחליא ביותר, הדביק ביותר, הרטוב ביותר שראיתי על מרקע שלא התלווה באזהרה "מתאים לקהל בוגר מעל לגיל 18". שני הסיקופאנטים האלה לא רק נישקו אחד לשני את התחת, הם כמעט ינקו זה לזו את החרא. אני יושב בצד אחת, קיבתי העדינה מתהפכת ומסתחררת, בלה ואימה יושבות מול המסך ומתמוגגות כמעט כמו הקהל באולפן (כנופיית נקבות, זכר אחד בלבד שכנראה נכנס לאולפן הלא נכון או שהוא בדרך למחלקה הפסיכיאטרית, כולן בהיסטריה "כנה" כמו הכנות של אלילן, צורחות כל פעם שהוא פותח את הפה שלו בחיוך שחושף את שיני הבינה שלו). יותר מאוחר הגיע גבי, בעלה של בלה, ואני הרגשתי כמו טובע בים, שסוף סוף זרקו לו גלגל הצלה. רק תמונה אחת מערב זה, בלה ברקע, אליזבת בקדמת התמונה, ושימו לב לנוף דרך חלון המרפסת

No comments: